i'm ready | 2015

never have i sat down in such silence and written about a year past by... two thousand and fourteen was a challenging year, it brought me lots of happy moments, smiles, and good feelings, but it also brought me fear, loneliness and feelings i never want to feel again. it also made me look at my life a bit differently or at least made me think about it on a level i had never before thought about it. 

i am grateful and thankful that i was able to act and resolve some issues this year, that i was able to see the good in almost every situation and in every person that crossed my path. i look forward to this new year, i really do. there is a new baby coming in our family and i am determined to make that little girl happy by letting her know that life is good and we should always be thankful. may two thousand fifteen be OUR year, may it makes us all smile.


10 comentários:

  1. Concordo e assino por baixo :). Bom Ano!

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. ainda bem e esperemos mesmo o que ano que começa seja NOSSO!

      Eliminar
  2. É isso Andrea, que o novo ano te traga muitos sorrisos :)
    Pode ser que seja este ano que eu passe pela loja mais linda do bairro e tenha o prazer de te conhecer pessoalmente!
    Um abraço

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. adorava! e sendo assim vai ser um momento para sorrir de certeza! que se contagiem as pessoas!!! ;)

      Eliminar
  3. É verdade! E uma receita boa com os restos do panetone tens? É que sobrou-me metade de um de chocolate :p

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. olha que nunca pensei nisso porque o que sobra come-se de igual moda como no dia anterior... mas vou perguntar á sogra!!! ;)

      Eliminar
    2. Olá! Olha acabamos por fazer torradas com o que sobrou :)

      Eliminar
    3. ah claro! parece-me delicioso!!!! ;)

      Eliminar
  4. WAIT a minute...is the new baby girl to-come yours?
    Happy, happy new year!!
    Que venham os desafios e conquistas...a vida nao teria o mesmo sabor sem eles. Ah e muitas viagens tambem :)) Bjs

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. ahahaha não querida, é a minha sobrinha que deve estar mesmo mesmo mesmo a aparecer por aí ;) bjs grandes

      Eliminar