stay in | ecorkhotel



ecorkhotel | josé carlos cruz | évora.portugal

aqui estão as minhas imagens do ecorkhotel em évora onde estivémos este fim-de-semana. um espaço diferente mesmo. claro que eu fui com vontade de ver mesmo a cortiça como elemento principal, mas quase passou despercebida, talvez faça parte do objectivo do arquitecto, mas a meu podia estar muito mais presente. até me esqueci dela e gostei se bem que achava que não ia notar tanto, mas do branco no meio da paisagem. limpo, direito e branco. como eu gosto. 
as suites perfeitas, grandes sem serem um exagero, brancas, quase vazias sem decorações dificeis ou demasiado minimalistas. um quadro semi torto de propósito para dar aquele ar... enfim
cama boa das boas mesmo. terraço ao sol e uma piscina que me fez muito bem. 

here are my photos from the ecorhotel where we stayed this weekdn. a different space for sure. of course i thought cork would be much more present than it was and it was a shame, because i really would have appreciated it and imagine it would be gorgeous to see it throughout the whole building. maybe it was thoughtout this way, but nonetheless. i actually forgot about hwile walking around the suites landscape and in between the white walls which i loved, clean, straight and white. 
the suites were perfect, big without being overwhelming, white, empty with no excess decor or too minimalistic. a semi crooked art piece just for show... oh well. a great bed really great bed. a sunny terrace and a pool that'll make you smile. 


No Comments Yet, Leave Yours!