instaweek | 41.14


lá está, a semana bem pode ter tido sete dias, mas eu apenas guardei na memória "sentimental" e visual o meu domingo! foi de chuva parece, mas eu fiquei em casa, de pijama a montar o que é agora oficialmente o meu mini office. dedicada e a dar ordens para onde por os pregos e orientações sobre como se desviarem para que a luz entre e as fotos pareçam de uma casa tranquila e sem vestígios de caos. gosto disto e quero mais... até mesmo com o reforço de energias à base de doce de framboesa da rita que tanto me ajuda a recuperar essa coisa chamada tempo e que agora o faz com frutos do bosque!

there we go again, the week may well have seven days, but i only registered in my mind, emotionally and visually, our sunday! apparently it rained, but i stayed home enjoying staying in my pijamas and putting together finally what is now officially my mini office. dedicated to giving orders about where to hang up my prints and getting everyone out of the way to seem like the light is good around here and that no sign of chaos was visable. i like this... and i want more! even with a little help from the delicious raspberry jam rita has made for us, along with that amazing feel of time. 

No Comments Yet, Leave Yours!