cores | tuxedo black


1|2|3|4|5|6|7|8|9|10

acordei assim, um pouco em baixo, não era mau humor, mas só em baixo. não me apetecia... era isso, não me apetecia o que quer que seja. há pessoas que têm este efeito em mim... anos e anos e mais alguns anos a fingir que não, mas no fundo, magoa, e deixa-me completamente diferente do que eu sou todos os dias. não devia deixar, mas é muito mais forte que eu, e sem razão. 

i woke up this way, a bit sad, it wasn't in a bad mood, just sad... i didn't feel like it... that's it, i didn't feel like anything today. there are people that can have this effect on me... years, and years and a few more years pretending they don't and boom, in they come again leaving me a wreck and completely different from my everydday self. i shouldn't allow it, but it's stronger than i'll ever be...

No Comments Yet, Leave Yours!