utensílios de cozinha

1|2|3|4|5|6|7|8

cozinhas com pormenores lindos é meio caminho andado para uma cozinha linda e para querermos usa-la! eu deixei de ser a cozinheira de serviço aqui em casa depois das pápas/sopas deles porque enjoei de ver comida passada com a varinha mágica, mas sempre quis ter na cozinha objectos que me façam querer cozinhar, sejam eles bases para quentes, tabuleiros, torradeiras que lançam o pão pelo ar, manteigueiras amorosas, cortadores de bolachas dignos de letras e objectos para cortar bolos na perfeição. gosto de gadgets, gosto de branco e cores pastel... tenho uma cozinha laranja florescente! ;)

kitchens with beautiful details are the best way to live your kitchen to the fullest! i used to be a great cook... hum hum, not in the "everything i cook tastes good" but in the "i loved cooking no matter what" way but after that soup phase they first had i got a bit tired of cooking for babies and stopped cooking all together, but it's important to me to have in my kitchen things i love, but htey have to be either genious ou beautiful, like flying toast toasters, cute butter houses, helvetica cookie cutters, tea cosys that scream home, and hot pot base that is cute as a button. white or in pastel colours make me smile... though i have a fluorescent orange kitchen now! ;)

No Comments Yet, Leave Yours!