on my neck

há anos que deixei de usar brincos, os aneis irritam-me... acho eu... as pulseiras sou fiel ás mesmas há muito tempo, mas os colares, esses são a minha última querida paixão... adoro. não precisam ser enormes, nem cheios de cor, mas únicos. as letras... acho que já sabem o quanto eu adoro letras e o A... se eu encontrar este fio à venda perco-me. os grandes seriam os que eu escolheria para um evento, e os das flores, são portugueses... need i say more?!

1|2|3|4|5

it's been years since i've worn earings, rings have a way of irritating me... i think... bracelets i tend to keep my favorites always on my wrist, but necklaces are my latest passion, i'm redoing my whole collection and picking what i think favors me, in spirit and in fashion! they don't have to be huge, just something that makes me look happy! the long one favor my neck, and i'd pick them for a psecial occasion, the letters, the A are absolutely beautiful you know by now and the flower ones are portuguese... need i say more?!

No Comments Yet, Leave Yours!