let's _ because i love it

há coisas que gosto mesmo de fazer... é mais forte que eu, uma delas é o trabalho que faço, seja no meio de tecidos lindos, seja ao computador em gráficas e desenhos de casas ou a pensar em bolos... sim, porque eu também penso em bolos, eu e a S. (sim, outra...) temos dias em que só desenhamos bolos, bolachas e outros adereços comestíveis para enfeitar mesas lindas de festas. a let's é isso mesmo, uma combinação do que melhor sabemos fazer com comida, decoração e um momento num dia especial para alguém que merece tudo de bom. espero que gostem, escolhi este meu blog para ir falando do que vou fazendo já que o meu outro mundo mais rosa tem um lugar próprio e não deixará de passar por aqui. 


oh how i love this world of mine, the pink and the cake world. i am one day in between cute and pink, adorable things, and the next i am, we are, me and S., in between cakes, cookies and beautiful gatherings. let's started out of the blue, it has taken over loads of my weekends and i have so much fun doing it. preparing moments that people will cherish forever, simple parties that change the way people see them and the way they think children have fun on their birthdays, kids love it and we love doing it for them in the backstage. today i'm showing you this, this little world where things come to life starting from a sketch, onto someone's livingroom, garden or anywhere you wish. please join me while i show you what we're doing, using what we find around and turning it into something beautiful... we think so, we hope you do too...

No Comments Yet, Leave Yours!