the sun on my feet

quase completamente boa e a respirar melhor! uma gastroenterite, mais uma gripe forte com momentos de sinusite e renite muito fortes de querer viver no escuro, fizeram de mim algo nada sexy e nem minimamente interessante. espero estar de volta com força, com posts, com fotos e com boas noticias. obrigada a todas pelos desejos de melhoras e espero mesmo que tenha sido o fim do meu inverno... agora já só quero mesmo primavera! e este sol nos meus pés que entre pela janela a dentro...


almost completely well and breathing much better! a stomach flu and a cold have definitely taken it's toll on me, with my sinus and alergies not helping, making me want to hibernate in a cave... it is not sexy at all! i'm hoping to be back on my feet finally today and back to blogging, writting, working, photos and some great news, but all in it's time. and i most of all hope this is it, for my winter. all i need and want is spring. or this amazing warm sun warming my feet, that comes through from the window...

No Comments Yet, Leave Yours!