mushy mushy valentines

adivinhem qual é a outra celebração que me deixa arrepiada de tão pirosa que é? esta... a dos namorados. acho verdadeiramente enjoativa, mas já vi anos piores. as enfermaria lá de casa fez com que eu não tivesse que lidar com nada disso este ano, até porque ele também não lida bem com ela e porque dia 16... a celebração é outra por aqui! ;) ihihihih
mas não posso ser o único blog que não mete algo com forma de coração, com rosas e encarnado juntos. recuso-me a ser diferente. mas ao menos aqui posto uns dois fvm's que podem fazer em casa hoje mesmo. se é para celebrar o amor, então que seja divertido, giro, e piroso à séria!


guess what other "holiday" makes me squimish inside by how mushy mushy it is? this one... valentines... i actually think it is too cute for me, but i've seen worse years. the little lazzareto hospital i have at home these days has at least spared me from watching people be too silly around me and has saved me from embarrassment, also because saturday will be a very important celebrations for us, so we tend to forget the 14th ever exists. ;) 
but i cannot absolutely be the only blog out there that doesn't have a pink and red image of a heart!! no sir! i have it and i love it! it's pink, red, hearty and two tiny DIYs! at least it might get me in a mood of sweet, sticky love! 

No Comments Yet, Leave Yours!